Sluiten

Categorieën

Filters

      Klantenservice

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      1.1 Zijn bestellingen vertraagd door het coronavirus?

      Op deze pagina vind je actuele informatie over mogelijke gevolgen door het coronavirus. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, relaties en klanten staat voorop.

      Update 17/12

      Wegens drukte rondom de lockdown en kerst zijn onze vervoerders helaas niet in staat alle geplaatste orders binnen de gewoonlijke levertermijn te bezorgen. 

      Uiteraard werken wij met man en macht aan een tijdige verwerking van de verzending van jouw pakket.
      Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en hopen op je begrip.

      2.1 Bedrijfsgegevens

      Vestigingsadres

      (let op: geen showroom!)
      Hondenhappiness.nl
      Koningin Julianalaan 4

      6576AR OOIJ

      Overig
      IBAN: NL12RABO0350640386
      BTW nummer: NL003170386B22
      KVK nummer: 77263928

      2.2 Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

      Onze klantenservice is bereikbaar op 3 verschillende manieren:

      1- Whatsapp: 0031 242022102
      2- Chat op de website
      3- E-mail: [email protected]

      Heb je een vraag? Stuur ons een berichtje en we helpen je zo snel mogelijk! 

       

      2.3 Op welke tijden is Hondenhappiness bereikbaar?

      Wij staan 7 dagen per week tot laat in de avond voor je klaar om je te helpen via onze whatsappservice, de chat op de website of via Facebook.

      Openingstijden:
      Maandag t/m zondag van 09:00 - 23:00.

      Let op: tijdens feestdagen kunnen levertijden afwijken.

      3.1 Welke betaalmogelijkheden heb ik?

      Betaalmethoden

      iDealMet iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

       

      PayPal / CreditCard

      Je betaalt electronisch via PayPal. Je betaalt met jouw eigen e-mailadres en wachtwoord. Je hoeft geen saldo aan te houden. Bij CreditCard betalingen hoeft je geen account te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal. Let op: wij rekenen geen extra kosten voor PayPal of CreditCard betalingen.

       

      Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)

      Je voert veilig je creditcardgegevens in via onze beveiligde SSL procedure en we zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Het te betalen bedrag wordt gereserveerd op je creditcard zodra je besteld hebt.

       

       Bancontact / Mistercash
      Eenvoudig en veilig betalen met Bancontact / Mistercash wanneer je jouw pakket wilt laten verzenden naar België. Bij een geslaagde betaling kunnen wij direct overgaan tot het verzenden van jouw bestelling.

       

       Shop vandaag nog bij je favoriete winkels en beleef de vrijheid van 'Betaal later' met Klarna.

      4.1 In welke landen levert Hondenhappiness?

      Momenteel leveren wij in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. 

       

      4.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      Pakketbestellingen binnen Nederland die op werkdagen voor 17:15 uur zijn besteld, worden in de regel de volgende werkdag thuisbezorgd. De levertijd kan oplopen tot maximaal 48 uur. Palletbestellingen zijn hierop een uitzondering. Deze moeten voor 12:00 uur besteld worden om binnen 48 uur geleverd te kunnen worden. 

      Voor Trimsalonproducten kan de levertijd tot 5 werkdagen oplopen.

      Tussen kerst en oud en nieuw kan de levertijd afwijken van de standaard.

      4.3 Worden er verzendkosten berekend?

      Helaas ontkomen wij er niet aan om een verzendbijdrage te rekenen. Voor bestellingen binnen Nederland geldt een verzendbijdrage van €6,95, naar België €8,95, naar Duitsland €9,95 en naar Frankrijk €12.

      Cadeaukaarten worden digitaal verstuurd. Hier zitten geen verzendkosten aan verbonden. 

      Voor trimsalon producten en -accessoires kan het voorkomen dat er additionele verzendkosten worden gerekend omdat deze pakketten niet met de normale pakketdienst verstuurd kunnen worden. Dit wordt per product aangegeven. 

       

       

      4.4 Kan ik mijn bestelling volgen?

      Van iedere verzonden bestelling ontvang je een bevestigingsmail met track & trace code. Op deze manier kun je het pakket volgen.

      4.5 Waarom is er een minimaal bestelbedrag?

      De prijzen op veel producten van ons zijn verlaagd. Dit is gedaan om nog eerlijkere en meer transparante prijzen te kunnen hanteren.

      Echter naast verzendkosten hebben wij ook kosten om een order af te handelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: de mensen die het pakketje in moeten pakken, de doos om het pakketje in te versturen en het uitprinten van de pakbon. Die kosten berekenen wij uiteraard niet door, maar bestellingen onder de € 15,00 kunnen we helaas niet verwerken. De afhandelingskosten zijn dan naar verhouding te groot waardoor wij er verlies op maken. Daarom hebben we een minimum orderbedrag ingevoerd.

      5.1 Kan ik mijn bestelling annuleren?

      Zolang jouw bestelling nog niet verzonden is, heb je de mogelijkheid om te annuleren. Je krijgt een Track & Trace mail wanneer je bestelling onderweg is. Twijfel je? Neem contact op met de klantenservice. 

       

      5.2 Kan ik mijn aankoop retourneren?

      Geen probleem! Als je toch niet tevreden bent met een product, of het artikel komt beschadigd aan, is het mogelijk het te ruilen of te retourneren. De klant is zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product. De trackinglink van de retour geldt tevens als bewijs dat je het product hebt teruggestuurd. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retour ontvang je het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee is betaald.

      Het product moet aan enkele voorwaarden voldoen, afhankelijk van de reden van retourneren:

      - Een retourartikel moet binnen de 14 dagen teruggezonden worden (poststempel geldt als bewijs).

      - Het product moet bij ons aangeschaft zijn. Vul het retourformulier in voor snelle afhandeling. 

      - Is het product kapot of beschadigd? Laat het ons binnen 48 uur weten via [email protected] met begeleidend schrijven en foto’s van de beschadiging(en) of ga in uw persoonlijke Hondenhappiness account naar retouren. 

      - Niets mis met het product, maar toch op zoek naar iets anders? Stuur of breng jouw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour met het retourformulier. Het product moet bij ons aangeschaft zijn. Het product moet ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden (tevens vrij van prijzen/stickers). 

      - In alle gevallen geldt dat medicijnen en afgeprijsde artikelen niet retour genomen kunnen worden!
      Artikelen die niet meer verkoopbaar zijn, hetzij door beschadiging, hetzij door slijtage na gebruik, kunnen ook niet teruggenomen worden.

      Voor meer vragen over ruilen of retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of via ons contactformulier.

      5.3 Wat is het retouradres?

      Bij iedere bestelling vind je een formulier waarin het juiste retouradres wordt vermeld.

       

      5.4 Hoe weet ik of mijn retourzending goed is ontvangen?

      We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

      5.5 Zit er garantie op de producten?

      6.1 Waar kunnen cadeaukaarten aan worden besteed?

      Je kunt de cadeaukaart besteden aan elk artikel dat wordt aangeboden in onze webwinkel.

       

      6.2 Hoe lang is een cadeaukaart geldig?

      Onze cadeaukaarten zijn onbeperkt geldig. Er is dus geen uiterste termijn verbonden aan de besteding ervan.

      6.3 Ik heb een cadeaukaart ontvangen. Hoe gebruik ik deze?

      Om een cadeaukaart te gebruiken dien je de door jou geselecteerde producten in het winkelwagentje te plaatsen. Tijdens het betaalproces selecteer je vervolgens als betaalmethode "cadeaubon" en vul je de exacte code in.

      6.4 Is een cadeaukaart inwisselbaar voor geld?

      Cadeaukaarten of restwaarde ervan zijn niet inwisselbaar voor geld.

      6.5 Kunnen cadeaukaarten worden besteed aan openstaande betalingen?

      Cadeaukaarten kunnen niet voor openstaande bestellingen gebruikt worden.

      6.6 Wat als de waarde van een cadeaukaart groter is dan de bestelling die ik doe?

      De restwaarde van de cadeaukaart kan worden gebruikt voor volgende bestellingen. Deze waarde is zichtbaar in het account van de gebruiker. De restwaarde is niet overdraagbaar en kan uitsluitend worden gebruikt vanaf hetzelfde account als waar het eerste gebruik van de cadeaukaart plaats heeft gevonden.

      6.7 Kan ik meerdere cadeaukaarten tegelijk besteden?

      Per bestelling kun je een onbeperkt bedrag aan cadeaukaarten besteden.

      6.8 Kunnen cadeaukaarten worden gecombineerd met kortingen?

      Onze cadeaukaarten zijn te combineren met andere kortingen.

      6.9 Heb ik een account nodig om een cadeaukaart te besteden?

      We raden je aan een account aan te maken, omdat de restwaarde van de cadeaukaart na een bestelling automatisch op je account wordt bijgeschreven.

       

      7.1 Hoe maak ik een account aan?

      1. Klik in de webshop rechtsboven op inloggen.
      2. Klik op registreren.
      3. Vul je gegevens in, accepteer de algemene voorwaarden en klik nogmaals op registreren.

      Je account is aangemaakt.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »